Podcasty Handelextra

Neutralność klimatyczna: czy to jeszcze chwyta?

Jak to jest, gdy wszyscy mówią, że działają dla środowiska? I jak to jest, gdy producent wieprzowiny zachęca do.... ograniczenia konsumpcji mięsa? Swoimi doświadczeniami dzieli się Paweł Nowak, dyrektor zarządzający Goodvalley, który jest właśnie tym producentem.

Powinniśmy jeść o połowę mniej mięsa. Dla siebie i dla środowiska. Tak uważa producent mięsa, który dzieli się przepisami na dietę fleksitariańską. Jego zakłady mają certyfikat potwierdzający zerowy ślad węglowy. Jak jednak komunikować neutralność klimatyczną i działania dla środowiska, by nie było nudno albo podejrzanie? Greenwashing jest tu skutkiem ubocznym, ale lepiej niech będzie, a niech więcej podmiotów dla klimatu działa - przekonuje Paweł Nowak.

 

Zapraszamy na podcast w ramach projektu Next Day Week, w którym zastanawiamy się nad nowymi wartościami, potrzebami i zachowaniami konsumentów, ich deklaracjami oraz późniejszymi wyborami w sklepie i e-sklepie.