Opakowanie przyszłości

Czy jest z glonów czy z plastiku z recyklingu? A może w ogóle przyszłość opakowania to... brak opakowania?

O tym, że handel, e-handel i producenci pracują nad mniej lub bardziej przełomowymi opakowaniami cały czas słychać. Z jednej strony to projekty całkiem innowacyjne jak pakowanie płynnego detergentu w papierowe opakowanie czy kosmetyku w opakowanie zrobione z plastiku wyłowionego z dna oceanów. Z drugiej - po prostu nacisk, by opakowanie było jednomateriałowe i łatwe do recyklingu. Czy tego chcą konsumenci? Na ile ich potrzeby rozmijają się z tym, co robią dostawcy? Co ma w sobie opakowanie przyszłości? O tym wszystkim opowiada Krzysztof Klincewicz, profesor UW, dr hab., który potrzeby konsumentów i w tym zakresie badał.

Zapraszamy na wideo, które jest częścią projektu Next Day Week, w którym zastanawiamy się nad zmieniającym się konsumentem - jego zachowaniami, oczekiwaniami i deklaracjami, które nierzadko nie przekładają się później na decyzje zakupowe.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.