Roślinne case study, czyli jak rosnąć w czasach wege

Kolejni producenci albo ogłaszają rozwój roślinnej części portfolio, albo przestawiają się na nią, bądź też po prostu debiutują na spożywczym rynku. Z MeGusto i Upfield sprawdzamy obecną biznesową rzeczywistość.

Czy to są złote czasy dla roślinnych marek? Czy łatwiej tu zaczynać teraz do zera, czy czekać ileś lat, aż konsumenci zwrócą się w stronę takich produktów? Jak rozwija się koncern z roślinną ofertą, a jak mała firma? I czy konsumenci rzeczywiście kupują produkty dlatego, że są dla wegan, a nie z powodu promocji? Opowiadają przedstawiciele małego i dużego roślinnego biznesu - Ewa Bartnicka, odpowiadająca za eksport w MeGusto, do której to firmy należą słodycze pod szyldem SuperKrówka oraz Sebastian Tołwiński, szef komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Upfield, firmie znanej z takich marek jak Flora czy Rama.

Zapraszamy na wideo (poniżej), które jest częścią projektu Next Day Week, w ramach którego dyskutujemy o zmieniających się potrzebach, zachowaniach i sposobie życia konsumenta, ze szczególnym uwzględnieniem pokolenia Z, czyli młodych dorosłych.

Zdjęcie: Otako Studio

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.