Podcasty Handelextra

Roślinnie, czyli jak?

Na wegańskie produkty Polacy wydają już setki milionów. Widać tu już co najmniej jedną niszę, która staje się mainstreamem i ileś kategorii czy subkategorii, które dopiero ruszyły. O trendach, kierunkach i rozwoju - opowiada Bożena Rudaś z NielsenIQ.

Kolejne kategorie roślinne wchodzą w zakres analiz NielsenIQ, a to znak, że osiągnęły odpowiednią "masę". Kim są ich konsumenci? Co roślinnego przemówiło do podniebień i kieszeni Polaków? A do tego dane, dane i dane, czyli to, co dla każdego producenta i detalisty najważniejsze, również tego mniejszego. Bo roślinne alternatywy mleka czy mięsa widać i w małym handlu. Zapraszamy na rozmowę z Bożeną Rudaś, business development senior consultant w NielsenIQ, która bada ten rynek.

 

Ten podcast jest częścią Next Day Week, projektu w którym w artykułach, wideo i podcastach dyskutujemy o zmieniającym się konsumencie, roli pokolenia Z w odmienianiu krajobrazu handlu, gastronomii czy komunikacji.