Carrefour nawiązał partnerstwo z Meta

Meta zobowiązała się wesprzeć Grupę Carrefour w rozwinięciu mobilnego biznesu sieci. Zostaną wykorzystane takie autorskie platformy i serwisy Meta, jak Facebook, Instagram, Whatsapp, Messenger i Workplace.

9 listopada Grupa Carrefour ogłosiła nawiązanie strategicznego partnerstwa z firmą Meta. Wspólne działania mają wspomóc proces cyfrowej transformacji sieci w dziewięciu zintegrowanych krajach (Francja, Włochy, Hiszpania, Rumunia, Polska, Belgia, Tajwan, Argentyna, Brazylia). Z inicjatywy - jak zapewnia operator - skorzystają zarówno klienci, jak i 320 tysięcy pracowników sieci Carrefour na całym świecie.

Przedsiębiorstwa zapowiadają współpracę z zakresu komunikacji wewnętrznej, employee experience, relacji z klientami, reklamy cyfrowej, digitalizacji gazetek handlowych, komunikacji lokalnej oraz social commerce. Przy realizacji planów zostaną wykorzystane takie autorskie platformy i serwisy Meta, jak Facebook, Instagram, Whatsapp, Messenger i Workplace.

Dodatkowo Carrefour zapewni managerom sklepów dostęp do narzędzi lokalnej komunikacji działających w środowisku Meta, które mają ułatwić lokalne działania digital marketingowe. Firmy chcą rozwinąć nowe rozwiązania na Carrefour Links, platformie do zarządzania efektywnością kampanii reklamowych; sieć zacznie też wykorzystywać narzędzia VR Meta przy szkoleniach pracowniczych.

– Rozpoczęcie współpracy z Meta potwierdza technologiczne przyspieszenie Grupy Carrefour i nasze dążenie do zostania cyfrową firmę handlu detalicznego. Rozwijamy się, aby lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych klientów, pracowników i partnerów – powiedziała Elodie Perthuisot, dyrektor wykonawcza ds. e-eommerce, danych i transformacji cyfrowej w Grupie Carrefour.

O planowanej transformacji cyfrowej Grupy Carrefour czytaj tutaj.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.