Hebe zmienia Black Friday w Black Month

W listopadzie na klientów sieci co tydzień będą czekać nowe oferty.

Niższe ceny zawitają do sklepów stacjonarnych, na stronę internetową hebe.pl oraz do aplikacji na cały miesiąc.
Każdy nowy tydzień to nowy zestaw promocji – na klientów Hebe czekają 4 różnorodne oferty.  
 
Z okazji pierwszego tygodnia akcji Black Month, który potrwa od 2 do 7 listopada, klienci będą mogli skorzystać z ofert specjalnych.
 
Pierwsza z nich obejmie marki L’Oreal, Dove, Garnier, La Roche-Posay, Jordan, beBIO i Facemania, których produkty przecenione będą o 40%. Za kosmetyki marek Lierac, AA, Oral-B, Blanx, Weleda, Yumi i Organique zapłacimy o 30% mniej. Oprócz tego, na klientów czeka ponad 1000 produktów, których ceny spadną do 40%. Dodatkowo, produkty marek Hebe objęte są specjalną ofertą – 1+1 50% taniej miksuj dowolnie, w ramach której za drugi produkt marek Hebe zapłacimy tylko połowę ceny.
 
Joanna Hamdan 13233 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.