Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Carlsberg i Żabka ograniczają użycie folii i ślad węglowy

Producent i sieć sklepów połączyły siły, aby zaproponować konsumentom przyjazne dla środowiska rozwiązanie opakowaniowe - Snap Pack.

Od 27 października na półkach w sklepach Żabka pojawią się sześciopaki puszek piwa Carlsberg, w których zamiast folii łączącej puszki zastosowano innowacyjną technologię.

Snap Pack to pionierski multipack, który łączy puszki ze sobą za pomocą punktów klejowych. Zastosowanie Snap Packa redukuje zużycie folii aż o 82% w porównaniu do standardowego multipaka owiniętego folią i tym samym zmniejsza emisję dwutlenku węgla. Pozostaje tylko niezbędna ilość folii tworząca rączkę, która umożliwia wygodne przenoszenie 6-paka w dowolne miejsce.

Na rączce 6-paka widoczna jest instrukcja obsługi, która wskazuje, w jaki sposób korzystać ze Snap Pack’a. Jest to proste i intuicyjne, wystarczy: oderwać rączkę, przedzielić rzędy puszek i wykręcić puszkę.

Multipaki Snap Pack zostały wytworzone lokalnie, w browarze Carlsberg Polska. Carlsberg Pilsner Snap Pack będzie dostępny w puszce w formacie 6 x 330 ml w sklepach Żabka do 23 listopada lub do wyczerpania zapasów.

Wprowadzeniu multipaków piwa Carlsberg do sieci Żabka będą towarzyszyły komunikacja w mediach społecznościowych i kampania display.

Joanna Hamdan 13056 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.