"Włoski design w Twojej kuchni"

Pod takim hasłem sieć Stokrotka ruszyła z akcją lojalnościową dla swoich klientów.

Akcja "Włoski design w Twojej kuchni" polega na wydawaniu klientom znaczków Pagnossin za dokonanie jednorazowych zakupów za kwotę min. 30 zł lub jej wielokrotność (30 zł = 1 znaczek, 60 zł = 2 znaczki itd.). Dodatkowe znaczki będzie można także otrzymać, kupując produkty oferowane w specjalnej promocji pod nazwą "Ekstra znaczek".

Przekazując kasjerowi 1 Kartę Kolekcjonerską wypełnioną odpowiednią liczbą znaczków Pagnossin (40, 50 lub 60), klient nabywa prawo do zakupu produktu tej marki za 1 grosz. Naczynia (m.in. talerze na zupę, obiadowe, deserowe, miski do sałaty) można nabyć także po uzbieraniu połowy ilości znaczków, w promocyjnych cenach.

Produkty można znaleźć w sklepach Stokrotka na specjalnie przygotowanych ekspozytorach. Akcja będzie promowana w gazetkach reklamowych sieci, na materiałach dostępnych w sklepach oraz w social mediach.

Akcja potrwa do 23 marca przyszłego roku.

Joanna Hamdan 13056 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.