Polomarket z kampanią dla najmłodszych

Pro-edukacyjna akcja skierowana jest do dzieci w wieku szkolnym i ich rodziców, a jej celem jest promocja zdrowych nawyków żywieniowych.

Głównym elementem kampanii będzie nowa akcja lojalnościowa, której znakiem rozpoznawczym będą maskotki Witaminiaków Straszaków.

To kolekcja ośmiu maskotek, z których każda reprezentuje wybrany owoc lub warzywo i posiada specjalne moce: Smok Jabłek poprawia kondycję mocą swoich witamin, a Czosnoperek posiada lecznicze właściwości. Akcja ma w zabawny i przekorny przekonać najmłodszych, że świeże owoce i warzywa nie są wcale takie straszne.

Żeby zdobyć któregoś z Witaminiaków w promocyjnej cenie 19,99 zł, wystarczy uzbierać 5 znaczków, które otrzymuje się za zakupy w Polomarkecie (1 znaczek za każde wydane 50 zł). Dodatkowe znaczki można dostać za każde 20 zł wydane na warzywa lub owoce.

Akcja lojalnościowa "Witaminiaki Straszaki" trwać będzie od 27 października 2021 r. do 11 stycznia 2022 r. 

Ważnym elementem kampanii będzie cykl edukacyjno-poradnikowych filmików kulinarnych dla dzieci realizowanych pod hasłem "Uwierz w dobre moce, jedz warzywa i owoce". W wideo wystąpi w roli prowadzącej prawdziwa gwiazda i pogromczyni niezdrowych fast foodów - Jagoda Łaganowska, zwyciężczyni ubiegłorocznej edycji Materchefa Juniora. Towarzyszyć jej będą znane już widzom muppety Polozaurów. Cała ekipa zaprezentuje proste w wykonaniu przepisy na zdrowe i pyszne dania, i postara się przekazać młodym widzom jak ważne jest wzbogacenie diety w warzywa i owoce. Odcinki cyklu będzie można oglądać na kanale youtube Polomarketu od 27 października.

Na tym jednak nie koniec atrakcji, ponieważ na głodnych zdrowych posiłków czeka także promocja z ceramiczną zastawą śniadaniową dla dzieci. Kubki, miseczki i talerze z wizerunkiem Polozaurów, będzie można nabyć w promocyjnej cenie pod warunkiem zakupienia warzyw lub owoców za minimum 20 zł.

Promocja będzie trwać od środy 3 listopada do wtorku 9 listopada lub do wyczerpania zapasów.

Joanna Hamdan 13056 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.