Polska jest drugim największym rynkiem dla Zalando Lounge

Klub zakupowy Zalando Lounge działa na 14 europejskich rynkach, a w 2020 r. jego sprzedaż po raz pierwszy przekroczyło 1 miliard euro. Teraz marka rusza z pierwszą zintegrowaną kampanią marketingową 360º w Polsce, Niemczech, Francji, Szwecji, Danii, Finlandii oraz Hiszpanii.

Od momentu powstania w 2010 r. Zalando Lounge oferuje wyselekcjonowany wybór marek i kampanii sprzedażowych z produktami modowymi w cenach obniżonych nawet o 75%. W 2017 r. ten klub zakupowy został uruchomiony w Polsce, która właśnie stała się drugim największym rynkiem dla tego klubu zakupowego. Obecnie Zalando Lounge działa na 14 europejskich rynkach, a w 2020 r. jego GMV [Gross Merchandise Value, czyli łączna wartość sprzedanych towarów w danym okresie) po raz pierwszy przekroczyło 1 miliard euro.

Obecnie Zalando Lounge rozpoczyna swoją pierwszą zintegrowaną kampanię marketingową 360º w Polsce, Niemczech, Francji, Szwecji, Danii, Finlandii oraz Hiszpanii. Hasło kampanii „Explore mode ON” zachęca do odkrywania okazji modowych. Kampania będzie realizowana między 24 października a 21 listopada w takich kanałach jak telewizja, (D)OOH, social media oraz interaktywny landing page. Kampanii towarzyszą współprace z influencerami, m.in. z Alexmandostyle.

- Chociaż Zalando Lounge odnotowuje naprawdę silne wzrosty, wciąż pozostaje trochę ukrytą tajemnicą, którą teraz zaczynamy aktywniej dzielić się z konsumentami – mówi Lisa Miczaika, wiceprezes Zalando Lounge ds. rynków i sprzedaży.

I dodaje, że poprzez pierwszą kampanię firma chce zaprezentować Lounge i spozycjonować się jako główne miejsce w Europie do dokonywania zakupów modowych w obniżonych cenach, „otwierając drzwi do ekscytujących modowych doświadczeń dla świadomych stylu klientów, każdego dnia i w każdym miejscu".

Zalando jest wiodącą w Europie platformą modową i lifestyle’ową. Założona w Berlinie w 2008 roku dostarcza pełen asortyment modowy do około 45 milionów klientów na 23 rynkach, oferując odzież, obuwie, akcesoria oraz produkty kosmetyczne, zarówno międzynarodowych marek, jak i lokalnych.

 

Katarzyna Pierzchała 4802 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.