Vollmart rozgląda się po Białymstoku

Mimo szumnych zapowiedzi polska sieć hardyskontów w ciągu ostatnich miesięcy nieco przystopowała z rozwojem. Teraz jednak - jak ustalił HandelExtra.pl - szuka dla siebie lokalizacji w Białymstoku.

Vollmart w Polsce zadebiutował 24 lutego br. Jak na razie ma dwa sklepy – w Siedlcach i w Słupsku. Zgodnie z lutową zapowiedzią, operator planuje dalszą rozbudowę sieci na rodzimym rynku a także ekspansję zagraniczną. Wtedy też deklarował rychłe uruchomienie e-sklepu. Jak na razie niewiele się dzieje, jeśli chodzi o realizacje tych założeń.

Jak ustaliliśmy, sieć do tej pory intensywnie szukała lokalizacji w miejscowościach liczących od 50 tys. mieszkańców.

Najwyraźniej z marnym skutkiem, bowiem sieć zdecydowała się poszukać pomocy w mediach społecznościowych. Opublikowała w nich właśnie post informujący o tym, że poszukuje lokali użytkowych o powierzchni od 800 mkw. do 2500 mkw. w "atrakcyjnej lokalizacji w Białymstoku".

Obiekt ma mieć możliwość niezakłóconej pracy sklepu od 8.00 do co najmniej 23.00 oraz nie powinien znajdować się w promieniu około 50 m od przedszkoli, szkół, zakładów dla nieletnich, domów dziecka, izb wytrzeźwień, obiektów sakralnych i cmentarzy, dworców kolejowych i autobusowych. Być może dzięki temu zabiegowi będziemy już wkrótce czytać o otwarciu trzeciego sklepu Vollmart. Jak na razie post nie zyskał żadnego komentarza.

Przypomnijmy, koncept hard dyskontów Vollmart to propozycja stworzona w oparciu o jeden cel: zapewnienie mieszkańcom możliwości zakupu dobrej jakości towarów w najkorzystniejszych cenach. Jest to możliwe poprzez eliminowanie kosztotwórczych ogniw w drodze produktu na półkę, takich jak: gazetki, spoty reklamowe, drogie wyposażenie sklepu itp. Pomimo tego, że towar sprzedawany jest z palet i opakowań zbiorczych, Vollmart chce być postrzegany jako nowoczesna sieć. O wrażeniach z zakupów w Vollmarcie czytaj tutaj.

Sieć oferuje produkty codziennego zapotrzebowania, takie jak sery, wędliny, przetwory owocowe i warzywne, napoje, słodycze, przekąski, kosmetyki, chemia gospodarcza i małe AGD (ok. 1200 pozycji), ale także dania gotowe (leczo, grochowa), konserwy (zarówno sałatki, jak i rybne) czy mrożoną garmażerię (dania obiadowe: warzywa na patelnię, frytki, pierogi, knedle, nuggetsy).

 

Katarzyna Pierzchała 4796 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.