Galeria Północna: o 10% wyższe obroty niż przed rokiem

Warszawska Galeria Północna ma za sobą bardzo udany III kwartał. Mimo trwającej pandemii odnotowała wzrost obrotów, rosnący wskaźnik odwiedzalności oraz najwyższy dotąd poziom komercjalizacji, wynoszący ponad 92%.

Trwająca pandemia miała ogromny wpływ na funkcjonowanie obiektów handlowych. Wprowadzane obostrzenia, restrykcje oraz kilkukrotne zamykanie sklepów, postawiły galerie w zupełnie nowej sytuacji, w której szybko musiały się odnaleźć. Mimo wielu utrudnień warszawska Galeria Północna odnotowała bardzo dobre wyniki. Obroty w 2021 roku są wyższe niż w roku ubiegłym o ponad 10%.

Stale rośnie też poziom komercjalizacji galerii. W połowie 2021 roku osiągnął rekordowy jak dotąd poziom i obecnie wynosi ponad 92%. W dużym stopniu przyczyniły się do tego dwa duże otwarcia. Z końcem ubiegłego roku na terenie galerii nastąpiła relokacja Sinsay, który stał się największym sklepem tej marki w Polsce, zajmując powierzchnię 2700 mkw. Z kolei w maju 2021 r., zaraz po ponownym otwarciu galerii handlowych, swój pierwszy sklep w Północnej otworzyła nowa sieć handlowa HalfPrice, zajmując dwa piętra o łącznej powierzchni 1500 mkw.

Kilka miesięcy później do portfolio najemców dołączył salon optyczny sieci Kodano oraz sklep odzieżowy Colynn. W październiku br. nastąpiło także otwarcie Poczty Polskiej i Strefy Rozrywki.

Wszystkie te działania Galerii Północnej mają pozwolić klientom zrealizować jak najwięcej potrzeb w jednym miejscu. A tych wciąż przybywa. Stołeczna Białołęka jest obecnie jedną z największych, a jednocześnie najprężniej rozwijających się dzielnic Warszawy. W ciągu ostatnich trzech lat liczba mieszkańców w tej części miasta wzrosła o 13 tys. osób, przy czym większość z nich stanowią rodziny z dziećmi. Rosnąca populacja znacząco przyczyniła się do rozwoju infrastruktury i urbanistyki, w tym rozbudowy połączeń transportu publicznego, terenów rekreacyjnych i kulturalnych oraz obiektów użyteczności publicznej.

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy. Ma ofertę handlową, rozrywkową i usługową.

Katarzyna Pierzchała 4802 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.