Perfetti Van Melle. Chupa Chups

Idealna na Halloween.

Coraz większymi krokami zbliża się sezon Halloween, którego popularność z roku na rok wzrasta także w Polsce, szczególnie w gronie nastolatków. Święto strachów i duchów ma też wiele wspólnego ze słodyczami, a zwyczaj zbierania ulubionych łakoci pod hasłem "Cukierek albo Psikus" jest już powszechnie znany również w Polsce. 

W trend halloweenowej zabawy, podczas której królują uwielbiane przez dzieci smakołyki, idealnie wpisuje się marka Chupa Chups z różnorodną ofertą lizaków, żelek, gum balonowych i cukierków do żucia, będących atrakcyjnym urozmaiceniem  święta strachów.

- Halloween nieodłącznie wiąże się ze słodyczami, a marka Chupa Chups ze swoim asortymentem i hasłem "Forever Fun" jest idealną odpowiedzią na „Cukierek albo Psikus”. Wśród naszych produktów na specjalną uwagę zasługuję lizak 3D w kształcie Czaszki, który od kilku lat jest głównym bohaterem działań marketingowych w tym "strasznym" okresie - mówi Michał Bonecki, dyrektor marketingu Perfetti Van Melle Polska.

Joanna Hamdan 13050 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.