Aldi zmienia sklepy w Polsce. I otwiera nowe

Aldi wprowadza nowy koncept sklepów w całej Polsce - Aniko 1.1, i testuje kolejny - Aniko 2.0. Zapowiada też kolejne otwarcia.

Prace związane z wdrożeniem konceptu Aniko 1.1 ruszyły w kwietniu br. i objęły już około 150 sklepów.

Zmodernizowane wyposażenie, odświeżona szata graficzna, to główne zmiany jakie pojawiły w przebudowanych placówkach. Głównym założeniem tych zmian jest - jak tłumaczy operator sieci Aldi - lepsze zaprezentowanie asortymentu z naciskiem na wyeksponowanie stref promocyjnych i akcyjnych. Dodatkowo kilkadziesiąt sklepów wyposażono w krajalnice do chleba; nowe, większe meble kasowe ze znacznie powiększoną strefą pakowania zakupów dla klienta.

Dodatkowo sieć wdrożyła testowo w pięciu sklepach - w Bydgoszczy, Łodzi, Bytomiu, Tychach oraz Bielsku-Białej - format Aniko 2.0. To przede wszystkim inne niż dotychczas sposoby rozmieszczenia grup asortymentowych i lepsza ekspozycja artykułów świeżych, takich jak owoce, warzywa, świeże mięso i ryby.

Obok przebudów sklepów istniejących, sieć zapowiada także kolejne otwarcia. Do końca 2021 r. pod szyldem Alid w Polsce pracować ma 200 placówek ze 185 obecnie, i z każdym kolejnym rokiem liczba ta ma dynamicznie rosnąć.

Aldi Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw Aldi Nord.

Ilona Mrozowska 4377 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.