Żabka Jush: sieć wchodzi na rynek ekspresowych e-zakupów

21 października br. startuje pilotaż usługi dostawy produktów do domu - Żabka Jush. Zakupy będzie można zamówić przez aplikację Jush, z której początkowo będą mogli korzystać mieszkańcy Warszawy w wybranych dzielnicach.

W ramach startupa Lite e-commerce, działającego w Grupie Żabka, powstała aplikacja Jush, która pilotażowo zadebiutuje w Warszawie. Początkowo klienci będą mogli zamawiać zakupy w części Śródmieścia, Starej Ochoty, Woli i Ursynowa. Usługa będzie rozwijana w celu dotarcia do kolejnych dzielnic stolicy i w przyszłości rozpoczęcia działalności w innych miastach w Polsce.

– Prognozy wskazują, że w ciągu najbliższych lat rynek e-commerce będzie rósł dwucyfrowo. Decydują o tym klienci, którzy oczekują szybkich, ultranowoczesnych i wygodnych rozwiązań online, dopasowanych do ich codziennych potrzeb. Z myślą o tych oczekiwaniach skutecznie poszerzamy portfolio Grupy Żabka o kolejne, unikatowe biznesy jak np. Maczfit, Dietly.pl i obecnie start-up Lite e-commerce – wyjaśnia Tomasz Suchański, prezes zarządu, CEO Grupy Żabka.

Podkreśla, że uruchomienie aplikacji Jush w ramach start-upu Lite e-commerce to kolejny krok w stronę budowania potencjału rynkowego Grupy Żabka. Dzięki niej Grupa rozszerzy działalność o rynek q-commerce, którego rozwój w Polsce i na świecie w ostatnich miesiącach dynamicznie przyśpieszył.

Żabka Future i jej rozwiązania przyszłości

Lite e-commerce został powołany w ostatnim czasie w ramach Żabka Future wraz z zespołem zewnętrznych menedżerów. Żabka Future odpowiada za wyszukiwanie i tworzenie oraz rozwój biznesów, które umożliwią Grupie Żabka budowanie ekosystemu rozwiązań o charakterze modern convenience. Jednym z nich jest właśnie aplikacja Jush. Dzięki niej konsumenci mogą wybierać spośród 1300 produktów, znanych m.in. ze sklepów sieci. Docelowo cały proces, od złożenia zamówienia do przybycia kuriera ma trwać do 15 minut.

– Jeszcze kilka lat temu nikt nie spodziewał się, że zamówienie i dostawa produktu będą możliwe w ciągu jednego dnia. Obecnie, dzięki q-commerce klienci mogą mieć zakupy w swoim domu nawet w kwadrans. Zależy nam na dotarciu do klienta w szybkim czasie, aby otrzymał swoje zakupy właściwie „na już” – komentuje Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu, dyrektor zarządzający Żabka Future.

Pilotaż usługi Żabka Jush ruszy 21 października br. Początkowo aplikacja Jush będzie dostępna dla użytkowników systemu iOS w App Store. W listopadzie br. zadebiutuje na urządzeniach z Androidem.

– W Lite trzymamy się zasady, że każde z zaproponowanych przez nas rozwiązań jest przygotowywane z myślą o kliencie. To właśnie jego oczekiwania i wygoda są dla nas najważniejsze. Stąd pomysł na Jush, która pomoże konsumentom w sytuacji, kiedy wyjście po zakupy jest niemożliwe – wyjaśnia Wojciech Krok, CEO Lite e-commerce.

Dodaje, że aplikacja będzie rozwijać się w oparciu o feedback konsumentów. - Ruszamy w Warszawie, gdzie uruchomimy pilotaż, w którym weźmie udział duża grupa osób, a ich opinia będzie miała dla nas największe znaczenie. Wraz z Grupą Żabka chcemy zaoferować im nową jakość na rynku – podkreśla.

Obecnie Lite e-commerce prowadzi procesy rekrutacyjne. Poszukiwani są m.in. kierownik magazynu artykułów spożywczych, pracownicy infolinii oraz kurierzy.

Katarzyna Pierzchała 4798 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.