Kontigo prezentuje nową markę VeGaya

To kosmetyki wegańskie.

Jak przekonuje operator drogerii Kontingo, skuteczność produktów w nowej marace VeGaya potwierdzona jest badaniami laboratoryjnymi. 
 
Dla twórczyń marki, Agnieszki Śliwy i Małgorzaty Krzemińskiej najistotniejsze było, by substancje użyte w recepturach pochodziły ze zrównoważonych upraw i występowały w naszej strefie geograficznej, dzięki czemu wykluczono konieczność odległego transportu, który przyczynia się do zwiększania śladu węglowego. Stąd też w kosmetykach znalazły się oleje i ekstrakty pochodzące z maku polnego, melisy, nagietka, pomidora, ogórka czy róży. Produkty marki VeGaya powstały w zakładach czerpiących energię ze źródeł odnawialnych i są zamknięte w opakowaniach, które nadają się do recyklingu lub ponownego użycia. W kosmetykach nie ma takich składników, jak: SLS, PEG, parabeny, pochodne ropy naftowej czy mikroplastik.
 
Marka VeGaya powstała przy współpracy z firmą Mokosh Cosmetics, producentem  naturalnych kosmetyków ekologicznych, które zdobyły uznanie wśród konsumentów nie tylko w Polsce, ale również poza jej granicami.
 
W ofercie kosmetyków VeGaya znajdują się: nawilżająco-odżywczy krem do twarzy jabłko, regenerujący krem do twarzy anti-pollution mak, wygładzający krem do twarzy anti-aging róża, odżywczo-łagodzące serum do twarzy ogórek, nawilżający żel do mycia twarzy jabłko, nawilżająco-odżywczy tonik do twarzy jabłko, oczyszczający olejek do demakijażu anti-aging mak, nawilżający balsam do ciała winogrono oraz ujędrniający balsam do ciała pomidor.
 
- Praca nad VeGaya była długą, czasami pełną wyzwań, ale też niezwykle satysfakcjonującą przygodą. Mamy nadzieję, że pokochacie tę markę tak mocno, jak my! - mówią twórczynie marki, Agnieszka Śliwa i Małgorzata Krzemińska.
 
Produkty marki VeGaya są dostępne wyłącznie w sieci Kontigo. Można je nabyć zarówno w sklepie online, jak i w 31 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.
 
Joanna Hamdan 13233 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.