Diamant rozdał nagrody w pierwszej edycji Dobrych Działań

A, jakie inicjatywa wygrały?

Pierwsza edycja programu zakończona we wrześniu spotkała się z bardzo ciepłym przyjęciem. Do organizatorów wpłynęło ponad 60 pomysłów, a jury miało mnóstwo pracy z wyłonieniem 3 najlepszych.

Ostatecznie nagrodzone zostały: zajęcia sportowo-animacyjne dla rodzin zgłoszone przez Akademię zvINNA z Gostynia, działania proekologiczne i zakup 30 domków lęgowych dla jerzyków zgłoszone przez Stowarzyszenie Kobiet Aktywnych "Brodowianki” z Brodowa, a także stworzenie zdrowej, zielonej przedszkolnej pracowni ekologicznej zgłoszone przez Stowarzyszenie Przyjaciół Publicznej Szkoły Podstawowej w Sielcu – Goszczyn, z okolic Glinojecka.

Każda z nagrodzonych inicjatyw otrzymała po 3000 zł na wdrożenie swojego pomysłu.

- Pozytywnie zaskoczyła nas nie tylko liczba zgłoszeń, lecz także ich wysoki poziom merytoryczny. Było nam bardzo trudno wybrać 3 zgłoszenia, bo tak naprawdę wszystkie zasługują na wsparcie. Nagrodziliśmy inicjatywy, które proponują rozwiązanie konkretnych problemów nie tylko ludzkich, lecz także zwierzęcych mieszkańców, których los leży w naszych rękach. Mamy nadzieję, że wybór zwycięzców będzie wskazówką dla kolejnych uczestników. Z niecierpliwością czekamy na kolejne fantastyczne pomysły! - mówi Kamila Sikorska, brand manager marki Diamant w Polsce.

Program składa się z 3 edycji, więc jest kontynuowany. Rozpoczęta z początkiem września 2. edycja programu Dobre Działania potrwa do końca bieżącego roku. Dzień później wystartuje kolejna, która potrwa do końca marca 2022 r. Tak, jak poprzednio, poszukiwane są kreatywne, pożyteczne inicjatywy angażujące lokalną społeczność i zmieniające otoczenie na lepsze. Mogą to być pomysły z każdej dziedziny życia, od urbanistyki, przez sztukę i sport, aż po kwestie społeczne.

Celem programu Dobre Działania jest wspieranie pożytecznych inicjatyw dla lokalnych społeczności, które są kreatywne i warte naśladowania, integrują różne grupy społeczne, działają na rzecz historii lub przyszłości regionu. Program wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju firmy Pfeifer & Langen, a konkretnie w działania na rzecz budowania trwałych, sąsiedzkich więzi z lokalnymi społecznościami wokół czterech cukrowni – w Środzie Wielkopolskiej, Gostyniu, Miejskiej Górce i Glinojecku – i innych regionów Polski.

Regulamin pozwala zgłaszać dowolne inicjatywy w każdej edycji, tak więc wszyscy ci, którym nie udało się w pierwszej edycji, mogą ponownie spróbować swoich sił.

Szczegółowe informacje i formularz zgłoszeniowy dostępny jest na www.dobredzialania.pl.

Joanna Hamdan 13050 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.