Empik wprowadza nowe koncepty

Empik rozwija ofertę w sklepach stacjonarnych i stawia na produkty unikatowych marek oraz producentów, również z kategorii dostępnych do tej pory wyłącznie online.

To gadżety licencyjne w ramach Strefy Fana (np. Star Wars, Friends, Harry Potter, Marvel), dodatki do wnętrz w Strefie Design, rozszerzona dotychczasowa oferta w Strefie Winyli i Strefie Party, nowe produkty licencyjne i interaktywne w Strefie Pluszu oraz Office Premium z ekskluzywną selekcją artykułów biurowych.

Wszystkie strefy działają już w Empiku w warszawskiej Westfield Arkadii, a jeszcze w tym roku powstaną w krakowskiej Bonarce i szczecińskiej Kaskadzie.
 
Wybrane ekspozycje tematyczne można natomiast znaleźć w Gdańsku (Galeria Bałtycka), Łodzi (Manufaktura), Bielsko Białej (Sarni Stok), Bydgoszczy (Zielone Arkady), Szczecinie (Galaxy) i Warszawie (Galeria Mokotów, Wola Park, Blue City), a już wkrótce również w Katowicach (Silesia).
 
Z kolei na przyszły rok Empik zaplanował wdrożenie konceptu w swoich salonach w kolejnych miastach.
 
Joanna Hamdan 13050 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.