Tesco otwiera sklep bez kas

Placówka GetGo znajduje się w centrum Londynu i daje możliwość robienia zakupów i płacenia za nie bez skanowania produktów lub korzystania z kasy. Sprawdzamy zatem, w jaki sposób konsument rozliczy się w tym miejscu z zakupów.

Wdrożenie tej technologii w Tesco w High Holborn następuje po udanej próbie przeprowadzonej w sklepie Tesco w Welwyn Garden City, który działa od 2019 roku.

A jak działa sklep GetGo? Aby do niego wejść klienci muszą mieć zainstalowaną aplikację Tesco.com. Następnie wybierają potrzebne im produkty i wychodzą bez konieczności odwiedzania kasy. Połączenie kamer z czujnikami wagi ustali, co klienci wybrali i naliczy im opłaty za produkty bezpośrednio w aplikacji zaraz po opuszczeniu sklepu.

Ponadto w placówce pojawi się sekcja z produktami podlegającymi ograniczeniom wiekowym, z osobnym wyjściem, gdzie pracownicy będą weryfikować wiek kupującego.

Jak zapewnia Tesco placówka GetGo zapewni klientom jeszcze wygodniejsze zakupy oraz oszczędzi czas tym, którzy chcą kupić coś tylko na lunch lub na kolację w drodze do domu.

- To naprawdę ekscytujący moment dla Tesco. Nieustannie poszukujemy sposobów na poprawę jakości zakupów, a nasza najnowsza innowacja zapewnia klientom bezproblemową realizację transakcji, co pozwala im zaoszczędzić nieco więcej czasu. Na razie GetGo testujemy w jednym sklepie, ale nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, jak nasi klienci na nią zareagują - powiedział Kevin Tindall, dyrektor zarządzający Tesco Convenience.

Przy uruchomieniu tego sklepu Tesco nawiązało współpracę z Trigo.

Źródło: www.tescoplc.com

Joanna Hamdan 13051 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.