Materne-Polska zmienia nazwę

Od 1 listopada producent soków i deserów owocowych będzie funkcjonował jako Andros Polska.

Fabryka w Łopatkach na Lubelszczyźnie działa od 1992 roku. Od początku produkowano w niej przetwory owocowe pod markami własnymi dystrybutorów, owoce mrożone dla przemysłu i na rynek detaliczny oraz produkty przemysłowe mające zastosowanie w przemyśle piekarniczym, cukierniczym i mleczarskim. Od 2021 roku na Lubelszczyźnie powstają produkty marki Andros, nowość w ofercie Andros Polska, czyli smoothie owocowe MocOwoc – dostępne w 4 smakach: truskawka, rabarbar, śliwka i gruszka.

Zmiany w polskiej fabryce Andros wiążą się ze zmianami personalnymi. W kwietniu 2021 stanowisko CEO w polskim Androsie objęła Magdalena Klimczak, wcześniej od września 2019 - country manager Materne-Polska. Magdalena Klimczak swoje zawodowe CV budowała przez ponad 18 lat w Savencia Fromage & Dairy, wypełniając niemal wszystkie funkcje związane z marketingiem, zarówno w polskim oddziale firmy, jak i na szczeblu międzynarodowym. Od 2019 roku swoje doświadczenie wykorzystuje w Andros Polska.

- Fabryka Andros Polska powstała ponad 20 lat temu w sercu owocowego regionu Polski, między Kazimierzem Dolnym a Nałęczowem. Zakład zajmujący powierzchnię ok. 25 ha został zaprojektowany przez inżynierów z Polski, Belgii i Francji. To właśnie z tych krajów pochodzi know-how Andros w Polsce, które łączymy z tym, co lokalne. Dziś w fabryce w Łopatkach, zatrudniającej prawie 300 osób, z naszych lokalnych owoców powstają produkty marki Andros dedykowane na polski rynek, a my staramy się w oparciu o to nasze lokalne bogactwo rozwijać portfolio Andros w Polsce i jak najpełniej odpowiadać na potrzeby polskich konsumentów. W sklepach można już znaleźć nasz nowy produkt – smoothies #MocOwoc. Mogę też zdradzić, że w nadchodzących miesiącach planujemy kolejne nowości produktowe, które mamy nadzieję trafią w gusta konsumentów - przekonuje Magdalena Klimczak.

W skład grupy Andros wchodzą fabryki w całej Europie, wyróżniające się wiodącą pozycją na rynkach przetworów owocowych (dżemy, konfitury, soki, musy), wyrobów ciastkarskich i cukierniczych, ciast mrożonych i lodów oraz świeżych produktów mlecznych. Soki wyciskane, smoothies i desery owocowe Andros dostępne są m.in. w sklepach sieci Carrefour, Auchan, E.Leclerc.

Joanna Hamdan 13050 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.