Marka Somat pomaga rodzinnym domom dziecka

Marka we współpracy z fundacją Polki Mogą Wszystko rozpoczyna akcję pomocowo-edukacyjną.

Celem programu jest promowanie zasad zdrowego żywienia wśród dzieci mieszkających w placówkach, zachęcenie do wspólnego gotowania i spędzania czasu razem.

Dodatkowo, w ramach przedsięwzięcia, marka Somat przekaże roczne zapasy produktów do zmywarki wszystkim rodzinnym domom dziecka, które zadeklarują taką potrzebę. Do placówek trafią tabletki i kapsułki oraz produkty pomagające utrzymać urządzenia w czystości.

W akcję włączyła się również marka Samsung, producent zmywarek i partner Somat. Samsung ufundował 20 urządzeń, które trafią do najbardziej potrzebujących rodzinnych domów dziecka.

Aby podkreślić, jak ważne jest wspólne spędzanie czasu, rodziny otrzymają również gry "Kto pozmywa?" ze specjalnej, limitowanej edycji, przygotowanej we współpracy z wydawnictwem Granna.

Ponadto dla rodzin, które zdecydują się uczestniczyć w programie, zorganizowane zostaną warsztaty oraz konkurs. Z uwagi na sytuację epidemiczną, wydarzenia odbędą się online. Podczas warsztatów dotyczących odżywania, rodziny dowiedzą się, jak jeść zdrowo. Wydarzenie poprowadzi ekspert z zakresu żywności i żywienia, który podzieli się swoją wiedzą oraz zachęci dzieci i rodziców do dbania o jakość spożywanych na co dzień pokarmów.

Uczestnicy projektu będą partycypować również w warsztatach – gotowaniu ze znanym szefem kuchni. Wydarzenie to ma na celu zachęcenie rodzin do spędzania czasu razem oraz pokazanie, że przygotowywanie zdrowych posiłków to świetny pomysł na rodzinną aktywność, integrację, a co najważniejsze: dobrą zabawę.

Przewidziano także skorelowany ze świętami Bożego Narodzenia konkurs, w ramach którego uczestnicy będą przygotowywać ozdoby świąteczne. Na zwycięzców czekają nagrody.

Projekt jest realizowany w okresie wrzesień-grudzień 2021. Szczegółowe informacje o  poszczególnych etapach jego realizacji będą podawane na bieżąco, zarówno w mediach online, jak i offline.

Za działania Public Relations odpowiada agencja Quality Public Relations.

Joanna Hamdan 13050 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.