Zielone herbaty Big-Active - metamorfoza!

Relaunch opakowań wsparty jest specjalnie przygotowaną kampanią reklamową.

Marka Big-Active, znana z szerokiego portfolio różnych rodzajów wysokiej jakości herbaty, wprowadziła na rynek nowy wariant opakowań dla herbat zielonych ekspresowych.

Wewnątrz każdego kartonika znajdują się teraz pojedyncze kopertki gwarantujące zachowanie pysznego smaku i aromatu herbacianego suszu, a biodegradowalne torebki ze sznureczkiem ułatwiają wygodne przyrządzanie naparu.

Relaunch opakowań wsparty jest specjalnie przygotowaną kampanią reklamową, obejmującą m.in. emisje nowego spotu TV opartego na niekonwencjonalnym pomyśle kreatywnym.

Joanna Hamdan 13056 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.