Everli ma na oku kolejne dwa kraje

Zarząd tej wiodącej w Europie platformy do zakupów spożywczych online, ogłosił plany ekspansji w Niemczech i Rumunii na początku 2022 r. Scenariusz wejścia na kolejne rynki jest następstwem niedawnej rundy inwestycyjnej serii C, dzięki której marka pozyskała na rozwój 100 mln dolarów.

W ten sposób platforma będzie obecna już w sześciu europejskich krajach, po Włoszech, Polsce, Francji i Czechach. Marka Everli narodziła się w 2014 r. w Weronie. Dzisiaj pozwala klientom z ponad 80 miast w Europie zamawiać produkty spożywcze z supermarketów.

Platforma oferuje dostarczanie produktów wprost do domu, o określonej godzinie, przez tzw. szopera. Jego rolę można porównać do osobistego concierge’a, który w imieniu klienta realizuje zakupy, doradza wybór produktów i proponuje zamienniki, gdy jakiegoś produktu brakuje na półce. Zakupy są dostarczane bezdotykowo, a wszystkie metody płatności mają formę bezgotówkową. Everli jest obecnie partnerem największych sieci spożywczych, takich jak, m.in.: Kaufland, Carrefour, Lidl, Auchan, oferując dostęp do ponad 300 000 produktów.

- Ekspansja Everli na nowe rynki jest bardzo dobrą wiadomością dla europejskich klientów, którzy coraz chętniej korzystają z tego modelu zakupów spożywczych. Popyt na wielu rynkach w całej Europie szybko rośnie, podobnie jak liczba firm odpowiadających na różne misje zakupowe konsumentów w ramach tej kategorii – mówi Anna Podkowińska Tretyn, dyrektor zarządzająca Everli Polska.

Jej zdaniem Everli odnosi sukcesy i się rozwija, bo zaproponowało unikatowy pomysł partnerskich relacji z supermarketami, które pozwalają na oferowanie dużego asortymentu, wpływając tym samym na wysoki poziom satysfakcji klienta.

- W Polsce Everli ma bardzo dobry rok. Z usługi może skorzystać już ponad 10 mln Polaków. Marka jest widoczna nawet w mniejszych miastach. Z przyjemnością będę przyglądać się ekspansji Everli na dwóch nowych rynkach – dodaje Podkowińska Tretyn.

Jak ustaliliśmy, wraz z otwarciem swoich biur w Berlinie i Bukareszcie, Everli zamierza zatrudnić pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing, a także będzie rekrutować szoperów, którzy dostarczają zakupy pod drzwi klienta.

 

Katarzyna Pierzchała 4732 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.