Łaciaty nie przestaje inspirować

Kampania Łaciatego "Łaciaty i ja… i czas coś przegryźć!" trwa i nie przestaje inspirować dzięki kreatywnym pomysłom na dania z użyciem serka.

W końcu serek Łaciaty o kremowej konsystencji i pysznym wariantom smakowym z powodzeniem wykorzystywany jest w dipach, shake’ach, zapiekankach, wypiekach, czy po prostu jako pyszny serek kanapkowy.

Kampania zachęcająca do wykorzystania kreatywności w kuchni jest obecna w digitalu, SoMe, OOH, ATL-u oraz wspierana przez mikroinfluencerów.

Joanna Hamdan 12906 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.