"Guseppe, pizza #nagrubo"

Pod takim hasłem w okresie jesiennym marka Dr. Oetkera emituje silną kampanię digitalową.

Komunikacja nawiązuje do docenianego przez konsumentów grubego ciasta spodu, „grubego” wyboru smaków, czyli szerokiej oferty oraz pozycji marki w kategorii pizzy mrożonej.

Producent zachęca do zajrzenia na swoje kanały w mediach społecznościowych na FB oraz Ig@PizzaGuseppe, gdzie będą szczegóły towarzyszącej kampanii aktywacji konsumenckiej, połączonej ze wsparciem influencerów.

Joanna Hamdan 12906 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.