Lubella - tak, jak lubisz!

W październiku marka kontynuuje kampanię, w której podkreśla, że makarony można jeść na wiele różnych sposobów.

Komunikacja obejmuje telewizję, a także social media, bankomaty, działania digitalowe, współpracę z Influencerami oraz materiały POS w przestrzeniach sklepowych.

W spocie konsumenci będą mogli przekonać się jak wiele dań można przygotować z ulubionym makaronem i różnorodnymi składnikami.

Wokół platformy komunikacyjnej Lubelli: "Tak! jak lubisz" skupione są także pozostałe działania komunikacyjne. Zarówno w reklamach digitalowych, jak i w komunikacji w social mediach, marka podkreśla, że warto łączyć z makaronem Lubella różnorodne składniki, by odkrywać swoje ulubione dania!

Na ekranach wybranych bankomatów pojawia również wideopropozycja połączenia makaronów Lubella i kilku wybranych składników, z których można przygotować jedno z trzech pysznych dań.

Lubella jest obecna także w przestrzeniach sklepowych, gdzie pojawiły się materiały POS oraz na platformie Uwielbiam.pl. Podczas kampanii w ww. kanałach, będą promowane również przepisy na trzy konkretne dania – Lubella świderki z gulaszem, Lubella pióra ze szpinakiem, kurczakiem i śmietaną oraz Lubella spaghetti w sosie pieczarkowym dzięki którym każdy obiad nabierze niepowtarzalnego charakteru.

Joanna Hamdan 12906 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.