The Lidl Way to Career: firma daje szansę młodym

W ramach programu The Lidl Way to Career od początku lipca do końca września grupa studentów i absolwentów zdobywała pierwsze doświadczenie zawodowe. Ponad połowa dostała propozycję pracy w strukturach firmy w Polsce.

Podczas trwającego 3 miesiące stażu (to już dziesiąta edycja programu stażowego) kandydaci mieli szansę sprawdzić się w sprzedaży, finansach, logistyce czy marketingu. Otrzymali też wyższe niż w ubiegłych latach wynagrodzenie – 3500 zł brutto miesięcznie.

Grupa studentów i absolwentów (47 zakwalifikowanych do programu osób) miała okazję rozwinąć skrzydła pod okiem fachowców. Aż 51% stażystów otrzymało propozycję pracy i będzie kontynuować swoją karierę w firmie.

– Jesteśmy dumni, że oferowane przez nas możliwości stażu dla młodych spotykają się nie tylko z dużym zainteresowaniem, ale również pozwalają na kontynuację pracy w naszej firmie. The Lidl Way to Career to dla stażystów przede wszystkim świetna okazja do rozwinięcia swoich umiejętności pod okiem najlepszych specjalistów oraz zdobycia doświadczenia i wiedzy, jak funkcjonuje duża, międzynarodowa firma. Jestem przekonana, że będzie to dla nich duża szansa rozwoju, a także perspektywa pracy na lata – podkreśla Marta Florczak, chief human resources officer Lidl Polska.

Mimo wyzwań związanych z epidemią projekt został przeprowadzony bez zarzutu. Każdy ze stażystów, który wziął udział w The Lidl Way to Career, opiekował się własnym projektem, którego wyniki przedstawione zostały przed zarządem Lidl Polska. Pomysły prezentowane przez studentów wcielono w życie i już usprawniają one pracę sieci.

W ciągu ostatnich 3 lat trwania programu The Lidl Way to Career ponad 55% osób zostało zatrudnionych po programie stażowym.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.