Spar prze do przodu - nowa marka własna w Polsce

Coraz więcej sieci handlowych stawia na oryginalne produkty dobrej jakości w konkurencyjnych cenach. Gwarancją tego są zwykle marki własne. Sieć Spar International właśnie wprowadziła w 40 krajach, w tym w Polsce, N°1 Value.

Wzrost udziału marki własnej Spar w sprzedaży w Polsce przekracza 22% rocznie. Jeszcze w tym roku Spar wprowadzi do oferty 70 ze 100 pozycji marki własnej Spar N°1 Value. Wśród tych ok. 100 indeksów są m.in. karmy dla zwierząt domowych, chusteczki do użytku domowego, do rąk i dla niemowląt czy papier toaletowy.

Jak widać sklepy rozwijają intensywnie nie tylko marki własne wege, o czym pisaliśmy tutaj, ale dostrzegają także wzrost zapotrzebowania na rynku na tego rodzaju asortyment. 

Wszystkie produkty Spar N°1 Valu pochodzą z Europy, większość jest produkowana w naszym kraju.

– Inwestycje firmy Spar w jej asortyment wzmacniają siłę całej sieci w regionie. W ramach współpracy ze Spar International produkty marki własnej Spar są dostępne dla wszystkich partnerów detalicznych w naszym centrum logistycznym w Starych Gnatowicach pod Warszawą. Klienci w placówkach Spar mogą kupić polskie produkty w atrakcyjnych cenach, a także bardzo dobrej jakości wyroby pod marką własną Spar, których asortyment jest wciąż rozwijany. Sieć Spar dynamicznie rośnie w całej Polsce i systematycznie koncentrujemy się na najwyższej jakości, konkurencyjnych cenach i asortymencie marki własnej dopasowanym do wymagań konsumentów – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu Wasz Sklep Spar.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.