Aldi startuje z kampanią employer brandingową

Wspierać ona będzie otwarcia około 40 sklepów i nowego centrum dystrybucyjnego w Bydgoszczy.

Aldi Polska rusza z nową odsłoną kampanii employer brandingowej, której główne hasło brzmi "Napędzają nas ludzie, po prostu".

- Pokazuje ono, że napędzają nas ci, dla których pracujemy – nasi klienci oraz ci, z którymi współpracujemy na co dzień - nasi pracownicy - mówi Anna Goleniowska, dyrektor Obszaru Zasobów Ludzkich, Aldi Polska.

Kampania oparta jest na 4 filarach: pewności, jakości, życzliwości oraz jutrze. Wystartowała 11 października i swym działaniem obejmie Internet, outdoor oraz kanały komunikacji wewnętrznej.

W kampanii Aldi pokazuje prawdę o pracy w branży retail, która być może nie zawsze jest łatwa, ale dzięki życzliwym ludziom ci, którzy zdecydują się dołączyć do zespołu Aldi, znajdą w nim swoje miejsce na dłużej. Siłą przekazu kampanii jest pokazanie wpływu, jaki każdy pracownik wywiera na doświadczenia klienta oraz na sukces i rozwój całej firmy.

Obecnie w Polsce Aldi posiada 183 sklepy i zatrudnia blisko 3500 pracowników.

Joanna Hamdan 12906 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.