"Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem"

Pod takim hasłem sieć Intermarché ruszyła z drugą edycją kampanii.

Jej celem jest zwiększanie świadomości Polaków odnośnie problemu marnowania żywności i jego zapobieganiu. Akcja będzie trwała od 11 do 24 października i skierowana jest nie tylko do klientów sieci, ale również właścicieli i pracowników sklepów Intermarché oraz centrali Grupy Muszkieterów.

Jednym z elementów działań promujących podejście zero waste jest zakładka na stronie internetowej Intermarché zatytułowana "Szanuj żywność". Klienci sieci znajdą tam praktyczne porady służące zmniejszeniu ilości marnowanej żywności. Dowiedzą się m.in. jak planować zakupy, w jaki sposób wykorzystać niezjedzone produkty spożywcze czy jak prawidłowo przechowywać jedzenie w lodówce.

Dodatkowe informacje będą dostępne również w mediach społecznościowych marki. Na Facebooku i Instagramie pojawią się nie tylko wskazówki służące zmniejszeniu ilości produkowanych przez nas odpadów, ale również przepisy, które ułatwią nam to zadanie i pozwolą wykorzystać produkty, dla których nie znaleźliśmy zastosowania.

Innymi działaniami prowadzonymi w ramach kampanii będą akcje edukacyjne organizowane w sklepach sieci we współpracy z organizacjami pozarządowymi, którym placówki Intermarché nieodpłatnie przekazują żywność. We wszystkich supermarketach pojawią się również plakaty z hasłem kampanii.

Partnerami akcji są m.in. Bank Żywności, Caritas, Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta, Markot, Monar, Polski Czerwony Krzyż oraz lokalne organizacje znajdujące się w miejscowościach, w których zlokalizowane są sklepy Intermarché.

Joanna Hamdan 12906 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.