Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

"Good taste connects. Singleton connects"

Pod takim hasłem marka whisky The Singleton rozpoczęła nową kampanię.

Od października ruszyła kampania "Good taste connects. Singleton connects" marki whisky single malt The Singleton należącej do Diageo.

Jej celem jest pokazanie, że mimo wielu różnic, łączy nas zamiłowanie do dobrego smaku i to właśnie nim często kierujemy się w życiu.

Ambasadorami projektu są Matteo Brunetti, twórca kulinarny polsko-włoskiego pochodzenia oraz Kara Becker, dziennikarka kultury, pisząca m.in. dla cenionych magazynów takich jak Vogue czy Zwierciadło. Wspólnie poprowadzą serię wywiadów ze świata kultury i sztuki. Pierwszy odcinek z Michałem Żebrowskim jest już dostępny na platformie YouTube.

Seria "Good taste connects. Singleton connects" zakłada emisję 6 odcinków, w których Matteo Brunnetti oraz Kara Becker przeprowadzą wywiady z osobami ze świata kultury i sztuki. Dowiedzą się jak znani polscy aktorzy, designerzy czy dziennikarze postrzegają i rozumieją dobry smak, a przy okazji pojawi się wiele historii niedostępnych wcześniej na łamach mediów.

Podczas rozmów nie zabraknie dań autorstwa Matteo Brunettiego, przygotowanych specjalnie dla gości, oraz whisky The Singleton. Widzowie w ramach serii będą mogli zobaczyć, jak w łatwy sposób serwować whisky zarówno w formie koktajli, jak i klasycznie oraz jak łączyć ją z jedzeniem. Dla miłośników gotowania, lecz także dla okazjonalnych gospodarzy domowych spotkań, Matteo Brunetti na swoim Instagramie będzie prezentował przepisy na dania, które przygotowuje dla gości.

Gościem pierwszego odcinka jest Michał Żebrowski, aktor oraz dyrektor Teatru 6. piętro w Warszawie. Podczas rozmowy Michał Żebrowski zdradził nie tylko, co myśli o dobrym smaku, lecz także opowiedział, gdzie czuje się najlepiej, co sprawia, że odpoczywa oraz co było jego największym przeżyciem scenicznym w życiu.

Wywiady emitowane będą na platformie YouTube, emisja kolejnego odcinka, w którym gościem będzie Agnieszka Więdłocha już 23 października. W ramach serii ukażą się również rozmowy m.in. z Aleksandrą Kwaśniewską, Mariką Jóźwiak i Tomaszem Raczkiem.

Za koncept kreatywny oraz komunikację projektu „Good taste connects. Singleton connects” odpowiada agencja MSL Group.

Joanna Hamdan 12906 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.