Chorten ruszył z loterią konsumencką

Można w niej wygrać trzy Toyoty Aygo, dziewięć urządzeń Thermomix TM6 oraz 36 nagród pieniężnych o wartości 1000 zł każda

Grupa Chorten po raz piąty organizuje tego typu akcję promocyjną wspierając sprzedaż 29 marek. Wystarczy, by klient zrobił zakupy za minimum 25 zł, kupując przynajmniej jeden produkt wybranej marki uczestniczącej w programie.

Biorą w niej udział producenci napojów takich jak m.in. Coca-Cola, Pepsi, Tymbark, Black i Schweppes. Kategorię wędliniarską reprezentuje JBB, Duda i Sokołów. Premiowany jest także zakup produktów mlecznych Mlekovity, lodów Koral, przetworów Pudliszek i Dawtony oraz przekąsek marek Lay’s i Lajkonik. Klienci mogą wygrać nagrody kupując słodycze marek Milka i Wedel oraz produkty Knorra i Kamisu. Pod uwagę brane są również piwa Żywiec, Tyskie, Kasztelan oraz Klemens. Drugą marką własną Chortenu w loterii jest Z Podlaskiej Spiżarni. W akcji są także mrożonki Hortexu i Renifera oraz gama produktów Lubella. Ostatnią kategorią jest chemia gospodarcza i tu konsumenci mogą zgłosić paragon, na którym pojawią się marki Bref i Domestos.

Dowody zakupu należy zarejestrować na specjalnej stronie - www.loteriachorten.pl i czekać na wyniki losowania.

Łączna wartość nagród w loterii sklepów Chorten wynosi ponad 250 tys. zł. Do zdobycia jest 36 nagród po 1000 zł na zakupy. Dziewięć urządzeń Termomix TM6. Nagrodą główną są natomiast aż trzy Toyoty Aygo.

Loteria promocyjna w sklepach z logo Chorten trwa do 31 grudnia. W akcji uczestniczy ponad 800 obrandowanych placówek handlowych na terenie niemal całego kraju. 

Joanna Hamdan 12906 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.