Delipop: Roboty obsługują e-zakupy dla Carrefoura

Carrefour ogłosił współpracę z Delipop, który rozwija nową sieć punktów odbioru zakupów. Pierwszy został otwarty przy 194 Avenue de Versailles w Paryżu 6 października.

Carrefour jest pierwszą siecią, która połączyła siły z Delipop, start-upem zajmującym się logistyczną obsługą zamówień żywności dla e-commerce. Oferta obejmuje punkty położone blisko domu.

Zakupy dobrze schłodzone
Zrobotyzowany punkt odbioru e-zakupów spożywczych dla pieszych daje klientom dostęp do 15 tys. produktów na stronie carrefour.fr. Dzięki Delipop  będą oni mogli odbierać zamówienia złożone na carrefour.fr jeszcze tego samego dnia, od 8:00 do 22:00, od poniedziałku do soboty. Przygotowane w magazynie Carrefour zamówienia będą dostarczane i przechowywane w punkcie odbioru Delipop w chłodzonej maszynie w temperaturze od +4 st. C do -18 st. C. Po złożeniu zamówienia klient otrzyma wiadomość SMS z kodem dostępu do maszyny Delipop. Odbiór zamówienia zajmie co najwyżej jedną lub dwie minuty – w zależności od wielkości zamówienia.

Delipop to sieć w pełni zautomatyzowanych maszyn typu „click & collect”, które będą służyć jako punkty odbioru dla wielu marek sieci handlowych. Dogodne lokalizacje przy domu pozwolą klientom na wygodny odbiór zakupów zamówionych online – w czasie spaceru lub przejażdżki rowerem. Delipop planuje otworzyć 1000 punktów  we Francji w ciągu najbliższych 5 lat.

Ambitne plany Carrefoura
Francuska sieć zadeklarowała wdrożenie 2 tys. punktów sprzedaży e-commerce do końca 2021 roku. Usługa „drive dla pieszych” to oszczędność czasu dla konsumentów. Według badania Cogision 44% paryżan twierdzi, że byliby gotowi do korzystania z punktu odbioru, gdyby znajdował się on na trasie ich codziennych dojazdów do pracy.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.