Konwersja Tesco w Netto nie zwalnia tempa

Po niedawnym przekroczeniu progu 100 placówek poddanych zmianie, w ciągu ostatnich dwóch tygodni duńska sieć oddała do użytku kolejnych dziesięć sklepów.

W czwartek 30 września sklepy Netto 3.0 powitały klientów w Golubiu-Dobrzyniu (ul. Żeromskiego 13), Zawierciu (ul. Apteczna 20), Grudziądzu (ul. Nauczycielska 23), Płocku (ul. Chopina 56), Człuchowie (ul. Kasztanowa 4) i Sławnie (ul. Kupiecka 4). Z kolei tydzień później – 7 października otwarte zostały sklepy w Kędzierzynie-Koźlu (ul. Głubczycka 12), Łowiczu (ul. Ułańska 12), Nowym Targu (ul. Kilińskiego 20) i Tarnowie Podgórnym (ul. Krucza 1). Tym samym do użytku oddano aż 12 500 mkw. powierzchni handlowej.
 
W Grudziądzu i Płocku funkcjonowały dotychczas po dwa sklepy Netto; w Człuchowie, Zawierciu i Kędzierzynie-Koźlu – po jednym sklepie sieci. Natomiast w Golubiu-Dobrzyniu, Sławnie, Łowiczu, Nowym Targu i Tarnowie Podgórnym pojawiły się pierwsze sklepy Netto.
 
Z myślą o wygodzie klientów sklepy w Nowym Targu i Płocku zostały wyposażone w kasy samoobsługowe, które Netto wprowadza sukcesywnie w coraz większej liczbie placówek.
 
Netto 3.0 zapewnia szeroki wybór świeżych owoców i warzyw (ponad 150 gatunków w stałej ofercie), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe i bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Sieć nie zapomina także o osobach wybierających wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa TO GO, w której klienci znajdą szeroką gamę gotowych dań. Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (w tym wiele produktów marek własnych Netto) w atrakcyjnych cenach. Z kolei przygotowywane co tydzień promocje i oferty specjalne pozwalają mnożyć oszczędności podczas codziennych zakupów.
 
Klienci Netto mają także do wyboru liczne artykuły do domu, ogrodu lub samochodu. Asortyment non-food zmienia się w sklepach Netto cyklicznie – co tydzień klienci znajdą tu nowe inspiracje i promocje.
 
Joanna Hamdan 12906 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.