ZENOO wkracza do Polski

Litewski startup, oferujący zdrowe diety dla psów w modelu D2C wchodzi na nasz rynek.

ZENOO to litewski startup, który oferuje surową, liofilizowaną, karmę dla psów, naturalne suplementy, oraz kompletne diety, dostarczane w modelu D2C, bezpośrednio do klientów i ich czworonożnych przyjaciół.

Umożliwia również stworzenie planu żywieniowego dostosowanego do potrzeb psa, ale też zamówienie pojedynczych opakowań.

Jego założycielami są Agota Jakutyte (CEO) i Mindaugas Krisciunas (CBDO).

ZENOO dostarcza już swoje produkty do klientów z Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Teraz otwiera się w pełni na polski rynek, oferując klientom lokalną wersję sklepu.

Litewski startup jest obecny w Polsce praktycznie od początku. ZENOO produkuje w naszym kraju swoją karmę i pozyskuje do niej składniki. Firma zamierza dalej zwiększać swoją obecność w Polsce i stworzyć tu zespoły marketingu i obsługi klienta, a także wysyłać z Polski zamówienia do klientów z całej Europy i do USA.

- Polska jest krajem o jednym z większych odsetków zwierząt przypadających na gospodarstwo domowe w całej Europie. A właściciele psów są coraz bardziej świadomi tego, że ich czworonożni przyjaciele wymagają właściwej opieki. Nie ograniczają się tylko do diety. Już teraz w Polsce mamy wspaniałych parterów, w tym HiPets, platformę do rezerwacji wizyt u weterynarzy i innych specjalistów od zwierząt. Polski rynek to dla nas naturalna przestrzeń do rozwoju, a także punkt startowy do dalszej ekspansji w Europie - mówi Mindaugas Krisciunas, CBDO i co-founder ZENOO.

Joanna Hamdan 13056 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.