Zmiany w zarządzie Lidla

Od października w jego skład wszedł Wojciech Grohn, związany z siecią od 18 lat.

Wojciech Grohn został nowym członkiem zarządu ds. zakupów. Zastąpi Piotra Rogowskiego, który obejmie stanowisko w międzynarodowych strukturach Lidla i odpowiadać będzie za obszar zakupów na 11 rynkach m. in. w: Rumunii, Bułgarii, Serbii, Czechach, Słowacji, a także na Węgrzech, Litwie oraz Łotwie.

- Cieszę się niezmiernie, że do zarządu Lidl Polska dołączy Wojciech Grohn, dotychczasowy członek zarządu ds. zakupów w Lidl Litwa. Jestem pewien, że jego wiedza i zaangażowanie przyczynią się do dalszego rozwoju naszej marki. Dzięki 18-letniemu doświadczeniu pracy w Lidlu, zna świetnie specyfikę działania naszej firmy. Jednocześnie serdecznie gratuluję Piotrowi Rogowskiemu. Piotr odpowiadał przez ostatnie 20 lat za holistyczne kształtowanie asortymentu Lidl Polska oraz strategię marketingową, aktualnie zaś jego wiedza i doświadczenie wspierają rozwój obszaru zakupów Lidla na 11 rynkach w Europie. Piotrowi i Wojciechowi życzę wielu kolejnych sukcesów oraz satysfakcji zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym - mówi Włodzimierz Wlaźlak, prezes zarządu Lidl Polska.

Wojciech Grohn (na zdjęciu) swoje pierwsze kroki w karierze stawiał w bankowości Vereins- und Westbank AG. Jest związany z Grupą Schwarz od 2003 roku. Przez 10 lat rozwijał swoje doświadczenie w obszarze Zakupów Food i Non Food w Lidl Polska, a od 2014 roku w Lidl Litwa jako członek zarządu. Aktywnie wspierał rozwój i ekspansję spółki na nowym rynku, gdzie w 2016 roku otwarto pierwsze sklepy sieci. Płynnie posługuje się trzema językami. Prywatnie mąż i ojciec dwójki dzieci oraz pasjonat wędkarstwa.

Z kolei Piotr Rogowski z Lidlem związany od 20 lat. W zarządzie Lidl Polska odpowiadał za cały pion zakupów – holistyczne zarządzanie asortymentem, strategie marketingowe i promocyjne, rozwój e-commerce, relacje z dostawcami. W latach 2013-2015 pracował w ramach międzynarodowych struktur pionu zakupów. Od października 2021 objął stanowisko w  międzynarodowych strukturach Lidla i  odpowiadać będzie za obszar zakupów na 11 rynkach m. in. w: Rumunii, Bułgarii, Serbii, Czechach, Słowacji, a także na Węgrzech, Litwie, oraz Łotwie.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 29 krajach funkcjonuje około 11 550 sklepów, a według monitoringu serwisu HandelExtra w Polsce sieć liczy już 784 sklepy. 

Joanna Hamdan 12906 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.