Z Mondelēz International do Jokr

Krzysztof Dłużniewski został nowym senior marketing managerem w aplikacji q-commerce umożliwiającej codzienne zakupy z dostawą w 15 minut.

W Jokr będzie odpowiadał za strategię marketingową firmy w Polsce.

Krzysztof Dłużniewski z branżą FMCG związany jest od ponad 8 lat. Ma doświadczenie w budowaniu strategii marketingowych, rozwoju marek, produktów i komunikacji.

Przez ostatnie lata pracował w Mondelēz International, gdzie jako brand manager odpowiadał za kompleksowe działania dla marek Milka & Nussbeisser.

Wcześniej rozwijał w Polsce oraz krajach bałtyckich ciastka z portfolio takich marek jak TUC, Belvita, Barni (Lubisie) oraz Milka.

- Budowa strategii komunikacji dla tak dynamicznej organizacji, jaką jest Jokr, na tak błyskawicznie zmieniającym się rynku, jakim jest quick commerce, to ogromne wyzwanie. Jestem jednak przekonany, że moje doświadczenie w połączeniu z silnym zespołem działu marketingu i komunikacji pozwoli osiągnąć nam sukces i wspólnie zrewolucjonizować to, jak Polacy robią codzienne zakupy - podkreśla Krzysztof Dłużniewski.

Jokr to platforma oferująca codzienne zakupy z dostawą w 15 minut. Aktualnie firma działa w Warszawie i dynamicznie się rozwija planując dalszą ekspansję w stolicy oraz w innych miastach. Aplikacja oferuje szeroki wachlarz produktów dostarczanych bezpośrednio z położonych w danej dzielnicy mikro-magazynów. Poza Polską Jokr obecny jest także w Europie, Ameryce Łacińskiej i Stanach Zjednoczonych. Aplikacja jest dostępna w App Store i Google Play.

Joanna Hamdan 13675 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.