Neinver rozszerza portfolio marek premium

Hugo Boss, Marc O’ Polo, Lacoste, Yes i Vileroy&Boch - oto marki, które otworzyły swe sklepy w outletach Factory.

 - Szybka regeneracja sektora centrów wyprzedażowych oraz bliska współpraca Neinver z przedstawicielami marek krajowych i światowych, oparta na kompetencjach i zaufaniu, pozwalają utrzymać biznes outletowy na bardzo dobrym poziomie – uważa Agnieszka Baczyńska, international leasing manager Neinver.

Ale po kolei. Salon Hugo Boss warszawskim Factory Ursus zaprasza mężczyzn do zakupów pełnej oferty premium: odzieży oraz butów i akcesoriów w stale obniżonych cenach. Na powierzchni 227 mkw. dostępne są koszule, t-shirty, spodnie, kurtki, garnitury, obuwie i akcesoria – od pasków po torby. Sklep działa w formule pop-up store.

W Factory Poznań, w najnowszych koncepcie wnętrz, otwarto salon Marc O’Polo. To pierwszy outlet tej marki w regionie i drugi sklep w Poznaniu. W ofercie dostępna jest propozycja dla kobiet i mężczyzn stawiających na miejską, nowoczesną elegancję z wyższej półki. W stale obniżonych cenach dostępna jest obecnie kolekcja jesienno – zimowa: spodnie, swetry, spódnice, płaszcze, kurtki, buty i akcesoria do ubrań. Lokal ma powierzchnię 165 mkw. i został zaprojektowany w kolorach szarości i czerni, przy wykorzystaniu naturalnego drewna i metalu. Całość łączy ciepłe, punktowe światło.

Natomiast salon Yes został otwarty w drugim warszawskim outlecie Factory Annopol. Na ponad 100 mkw. prezentuje pełną gamę biżuterii i zegarków dla kobiet i mężczyzn, zarówno w klasycznym jak i nowoczesnym stylu. Salon to przyjazne wnętrza w pastelowych barwach, wypełnione meblami z drewna i szkła, w których prezentowana jest oferta marki.

Zachęcona sukcesami w centrach outletowych Factory, marka Lacoste rozszerzyła sieć sprzedaży o kolejne obiekty, otwierając sklepy w Factory Annopol i Factory Kraków. To odzież i obuwie w stylu sportowej elegancji dla kobiet i mężczyzn, uzupełnione akcesoriami. Przestronne wnętrza sklepów Lacoste charakteryzują jasne barwy, ze zdecydowaną przewagą bieli.

Stołeczny Factory Annopol zyskało też znaną w świecie markę premium z segmentu artykułów dla domu – Vileroy&Boch. To porcelana, sztućce i akcesoria dekoracyjne, słynące z oryginalnego wzornictwa i wysokiej jakości.

Factory jest największą siecią centrów outletowych w Polsce, odwiedzaną każdego roku przez kilkanaście milionów klientów. Centrami zarządza Neinver - lider tego segmentu rynku w Polsce i Hiszpanii oraz drugi operator w Europie. Jest to hiszpańska, wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. To wiodący zarządca centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i Factory.

Firma Neinver, założona w 1969 roku, zarządza 18 centrami outlet oraz 5 parkami handlowymi i współpracuje z 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W Polsce zarządza siecią pięciu outletów Factory: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.

Katarzyna Pierzchała 4732 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.