Albemik, spółka Janusza Palikota, rusza z II emisją akcji

Spółka chce pozyskać 4,5 mln zł na dalszy rozwój sieci Alkotek. W planach ma m.in. otwarcie flagowego lokalu w Warszawie.

Alembik Polska Janusza Palikota – spółka zarządzająca siecią Alkotek, czyli restauracji z własnymi destylarniami, specjalizująca się także w produkcji wysokogatunkowych wódek – opublikowała szczegóły II emisji akcji, zaplanowanej na 30 września.

Środki w kwocie 4,5 mln zł, pozyskane w ramach II emisji akcji, spółka przeznaczy na dalsze inwestycje w sieć Alkotek. 1,6 mln zł wyniesie zakończenie inwestycji w lokal Czarcia Łapa w Lublinie, a 0,7 mln zł dalsza modernizacja lokalu Młoda Polska Bistro&Pianino we Wrocławiu. Blisko 2,2 mln zł zostaną zainwestowane w otwarcie restauracji w Warszawie.

Kampania promowana jest na Crowdway.pl.

Przygotowana przez spółkę prognoza przychodów na najbliższe lata przewiduje dynamiczny wzrost ich wartości w latach 2021-2025. Współczynnik CAGR dla przychodów w okresie 2021-2025 wynosi 36%. Już w 2022 roku Alembik Polska planuje osiągnąć blisko 70 mln zł przychodów z prowadzonej działalności: restauracje oraz sprzedaż trunków.

Według prognoz, skumulowany średnioważony wzrost (CAGR) nominalnej marży EBITDA w latach 2021-2025 ma wynieść 51,7%.

Joanna Hamdan 13056 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.