Znajdź orzeszek ze Snickers Creamy!

Gra w formacie reklamy banerowej jest kolejną odsłoną kampanii wspierającej promocję nowości w ofercie marki.

Zrealizowana we współpracy z Sataku zabawa na urządzenia mobline polega na znalezieniu fistaszka, który nie pasuje do pozostałych.

Przez 60 sekund gracz pokonuje kolejne, coraz trudniejsze poziomy, w których liczą się refleks i spostrzegawczość.

Gra w formacie reklamy banerowej jest kolejną odsłoną kampanii wspierającej promocję nowości w ofercie marki.

Będzie ona szeroko komunikowana i wyświetlana użytkownikom mobilnym na wybranych portalach do końca października.

Grę można zobaczyć po zeskanowaniu telefonem kodu QR, dostępnego na https://preview.sataku.com/campaign/nQUIFAM3lm/8.

Joanna Hamdan 12906 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.