Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

"Follow Your Road - Podążaj swoją drogą"

Pod takim hasłem we wrześniu i w październiku ruszyła kolejna odsłona kampanii Cono Sur.

W tym roku firma TiM przygotowała konkurs dla konsumenta ostatecznego.

Można w nim wygrać voucher o wartości 7000 zł na dofinansowanie zakupu roweru elektrycznego oraz vouchery na akcesoria rowerowe, a także wina Cono Sur.

Żeby wziąć udział w konkursie należy kupić wino, oraz przedstawić swoje marzenia.

Na potrzeby akcji stworzony został dedykowany ekspozytor na wina.

Joanna Hamdan 12906 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.