"Kocha, zbiera, gotuje… Bo jakość to Fissler"

Pod takim hasłem 20 września sieć Netto ruszyła z nową akcją lojalnościową.

Z myślą o nagrodzeniu lojalności swoich stałych klientów, a także zachęceniu wszystkich tych, którzy dopiero zapoznają się z siecią, Netto przygotowało nową akcję lojalnościową. W jej ramach można zdobyć naczynia kuchenne niemieckiej marki Fissler, w tym kokilki czy różnej wielkości naczynia do pieczenia odporne na ujemne temperatury, nadające się do mycia w zmywarce i użycia w mikrofalówce.

Za każde 25 zł wydane podczas jednorazowych zakupów w Netto klienci otrzymują jeden specjalny znaczek (przy zakupach za 50 zł klienci otrzymują 2 znaczki, za 75 zł – 3 znaczki, itd.). Znaczki należy umieścić na specjalnej karcie kolekcjonerskiej, którą można odebrać w kasie. Po uzbieraniu 10 znaczków kupujący mogą nabyć wybrane naczynia za 50% ceny. Tym samym, dla przykładu, zestaw dwóch kokilek można kupić za 19,99 zł zamiast za 39,99 zł, a naczynie do pieczenia 26 cm za 39,99 zł zamiast 79,99 zł.

W ramach akcji naczynia Fissler dostępne będą w Netto w atrakcyjnych cenach również bez znaczków promocyjnych. Żeliwna blacha o wymiarach 39×25 cm z rowkowaną, nieprzywieralną powierzchnią będzie do nabycia w cenie 199,99 zł za 1 szt., natomiast garnek żeliwny o średnicy 24 cm z pokrywką kosztować będzie 269,99 zł za 1 szt.

W kampanii wspierającej akcję biorą udział zaproszeni przez Netto influencerzy specjalizujący się w promowaniu ekologicznego stylu życia oraz domowej kuchni. Wśród nich znaleźli się m.in. działaczka zero waste Jagna Niedzielska, czy redaktorzy portalu Domowe Wypieki. W ramach kampanii zaproszeni specjaliści publikują cyklicznie zdjęcia oraz materiały wideo z przygotowywania potraw z wykorzystaniem naczyń Fissler.

Materiały publikuje też w swoich social mediach Netto, przyczyniając się tym samym do stałego promowania zasady zero waste w kuchni i zachęcając klientów do inspirowania się kuchnią regionalną oraz do wybierania zdrowych potraw sezonowych. Przykładowymi daniami, które znalazły się w jadłospisie zaproszonych do współpracy specjalistów, są roladki wołowe z kluseczkami, kremowy sos z dyni czy domowy pasztet wiejski.

Akcja potrwa do 24 grudnia.

Joanna Hamdan 13848 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.