Cleo w kampanii OnlyBio

Działania obejmą szereg promocji, w tym udział marki OnlyBio w teledysku Cleo.

Współpraca z Cleo będzie również dotyczyła intensywnej komunikacji w mediach społecznościowych, zwłaszcza na TikToku.

Start wspólnych działań OnlyBio i Cleo planowany jest na pierwszą połowę października, co zbiegnie się z terminem wdrażanych przez markę nowości kosmetycznych.

Współpraca z Cleo obejmować będzie produkty z linii: Hair in Balance, Face in Balance oraz Body in Balance.

- OnlyBio to marka dynamiczna, nowoczesna, kolorowa i pełna energii. Podążamy za naszymi konsumentami, odbiorcami, którzy pokochali nasze kultowe, naturalne produkty do pielęgnacji włosów, twarzy i ciała. Zaprosiliśmy do współpracy Cleo, która ma tak, barwną, pozytywną osobowość i która również nasze produkty bardzo ceni, ponieważ wierzymy, że razem możemy wyzwolić jeszcze więcej tej dobrej energii i przy okazji jeszcze szerzej podzielić się wiedzą o świadomej, naturalnej pielęgnacji - mówi Joanna Wierzbicka, marketing manager Onlybio.life.

OnlyBio.life to polska firma produkująca naturalne kosmetyki i środki do pielęgnacji domu oparte na innowacyjnym opatentowanym składniku z rzepaku - myjącej biosurfaktynie i nawilżającym lewanie. Produkty marki OnlyBio.life są w 100% przyjazne skórze i przebadane dermatologicznie. Pielęgnują, nie uczulają i przeznaczone są do skóry wrażliwej jak i alergicznej. 

Joanna Hamdan 12906 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.