Biedronka dzieli się zyskiem ze sprzedaży z Bankami Żywności

23 września sieć wystartowała z druga edycja akcji "Dobra Torba".

W ramach nowej akcji w sklepach sieci Biedronka pojawią się specjalne papierowe torby wspierające Banki Żywności, do których trafi 20 gr ze sprzedaży każdej z nich.

Oprócz bezpośredniego wsparcia Banków Żywności sieć Biedronka przygotowała specjalną stronę internetową. Wchodząc na www.biedronka.pl/dobratorba klienci będą mogli dowiedzieć się jak przechowywać żywność, tak aby najdłużej zachować jej przydatność do spożycia i tym samym ograniczyć jej  marnowanie. Dowiedzą się m.in. czy pieczywo lepiej jest przechowywać w materiałowych, czy w papierowych woreczkach. Czy ogórek lepiej jest schować do lodówki, czy zostawić na wierzchu. Dowiedzieć się tego będzie można również bezpośrednio z grafik zamieszczonych na "Dobrej Torbie". 

- Właściwe przechowywanie ma ogromny wpływ nie tylko na to jak długo produkty są świeże i bezpieczne do spożycia, ale często także na to, czy będą mniej lub bardziej smaczne. Cieszymy się, że dzięki tegorocznej odsłonie akcji "Dobra Torba" możemy nie tylko wesprzeć Banki Żywności, ale także wesprzeć naszych klientów w tym, by mogli dłużej cieszyć się zdrowym i smacznym jedzeniem oraz przyczynić się do zmniejszenia jego marnowania - mówi Karolina Błońska, starsza menedżerka ds. społecznej odpowiedzialności biznesu w sieci Biedronka

Akcja sieci Biedronka i Federacji Polskich Banków Żywności nawiązuje do przypadającego na 29 września Międzynarodowego Dnia Świadomości na Temat Strat i Marnotrawstwa Żywności. "Dobra Torba" to wspólna inicjatywa Biedronki i Federacji Polskich Banków Żywności - organizacji skupiającej instytucje zajmujące się przekazywaniem żywności potrzebującym, a więc ratowaniem jej przed zmarnowaniem. Akcja zadebiutowała w maju 2019 roku – dzięki sprzedaży 1 mln toreb, Biedronka przekazała na rzecz Federacji 200 tys. zł.
 
 
 
Joanna Hamdan 12906 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.