Terravita. Czekolady mleczne i gorzkie Terravita

W nowej odsłonie.

Zmiany są widoczne od razu na opakowaniach i w nowej wersji logo.

Dotychczasowa czcionka została zastąpiona bardziej nowoczesnym, miękkim fontem, zaś grafika ziarna kakaowca jest naturalnym odniesieniem do wysokiej jakości produktu. Zmieniona szata graficzna przykuwa spojrzenie ręcznymi ilustracjami z florystycznymi motywami.

Na nowych opakowaniach podkreślony został również fakt, iż Terravita jest polską firmą.

Warto również podkreślić, iż Terravita, z uwagi na dbałość o środowisko naturalne, produkuje swoje flagowe produkty w opakowaniach przeznaczonych w 100% do recyklingu. Dotyczy to zarówno „sreberka”, jak i papieru, pokrytego biodegradowalnym lakierem dyspersyjnym.

Zmiany dotyczą również samej receptury czekolad. Nowa masa mleczna w czekoladach Terravita zawiera 32% kakao i 16% mleka. Czekolady gorzkie zawierają 70% kakao.

Wprowadzono również nowy kształt tabliczek i kostek, które teraz mają zaokrąglone brzegi i kształt tzw. „poduszki”. W asortymencie są też dostępne nowe czekolady z dwuwarstwowym nadzieniem (kremowym i owocowym), o różnorodnej strukturze smaku.

W linii czekolad Terravita w nowej odsłonie dostępne są następujące rodzaje: czekolady mleczne pełne: klasyczna, orzechowa, kokosowa; czekolady mleczne nadziewane: tiramisu, jogurtowo-truskawkowa, jogurtowo-malinowa, mięta-limonka; czekolada gorzka pełna oraz czekolady gorzkie nadziewane: cytrynowa, pomarańczowa, jogurtowo-wiśniowa, miętowa.

Czekolady Terravita są dostępne w dobrych sklepach spożywczych na terenie kraju oraz w sklepie internetowym Terravita.

Cena za 100-g opakowanie wynosi 3,19 zł.

Joanna Hamdan 12883 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.