Stwórz film reklamowy Wedla i zdobądź cenne nagrody!

Z okazji 170-lecia producent czekolady rusza z konkursem.

Konkurs filmowy to kolejna odsłona 20-letniego partnerstwa firmy z warszawskim Stowarzyszeniem "Serduszko dla Dzieci" w zakresie wsparcia edukacji dzieci i młodzieży.

W konkursie mogą wziąć udział młodzi pasjonaci w wieku do 21 lat – uczniowie szkół podstawowych, średnich oraz studenci. Ich zadaniem jest stworzenie filmu reklamowego, który dotrze do osób w wieku do 30 lat i zachęci ich do zakupu wedlowskich słodyczy.

Autorzy mogą przygotować filmy w dowolnej technice. Prace można zgłaszać w dwóch kategoriach: Freestyle i Standard. Kategoria Freestyle daje nieograniczone pole do popisu, natomiast w kategorii Standard uczestnicy powinni odpowiedzieć na konkretne zadanie konkursowe zawarte w opublikowanym briefie strategicznym i kreatywnym.

Organizatorzy przygotowali dodatkowe materiały filmowe, które wprowadzą młodych twórców w świat marketingu, przybliżą cele i kierunki pracy oraz wskażą najważniejsze elementy dobrej reklamy.

Zgłoszone prace zostaną ocenione przez jury, złożone z profesjonalistów zajmujących się marketingiem (w tym gronie znajdą się pracownicy Wedla i agencji współpracujących z marką). Najważniejsze kryteria to m.in. zrozumienie wyzwań firmy i grupy docelowej, kreatywność, sposób realizacji oraz potencjał kontynuacji zaproponowanej wizji.

Autorzy najlepszych filmów otrzymają: 4 000 zł za I miejsce, 2 500 zł za II miejsce i 1 500 zł za III miejsce, statuetki festiwalowe oraz nagrody rzeczowe - między innymi pamiątkowy Złoty, Srebrny i Brązowy Torcik Wedlowski.

Prace można zgłaszać do 7 listopada, a ogłoszenie wyników konkursu zaplanowano na 6 grudnia.

Szczegóły na www.ffm.org.pl.

Joanna Hamdan 12906 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.