Asahi Europe & International przyłączyło się do inicjatywy Planet Pledge

Właściciel Kompanii Piwowarskiej przyłączył się do projektu Światowej Federacji Reklamodawców (World Federation of Advertisers - WFA), który ma na celu wykorzystanie siły marketingu dla dobra planety.

Członkowie WFA zobowiązali się do działań marketingowych promujących i wzmacniających postawy oraz zachowania wspierające świat w osiągnięciu celów zrównoważonego rozwoju określonych w Agendzie 2030 ONZ. Asahi Europe & International dołączyło we wrześniu do grona sygnatariuszy tego zobowiązania.

Rolą firm, które przyłączyły się do projektu Planet Pledge jest: udział i przyjęcie roli liderów w globalnej kampanii Race to Zero, przewodzenie działaniom na rzecz klimatu poprzez dostarczanie narzędzi i wskazówek dla marketerów i agencji, wykorzystanie siły komunikacji marketingowej do kształtowania zrównoważonych wyborów i zachowań konsumentów oraz budowanie zaufania do przekazu marketingowego dotyczącego zrównoważonego rozwoju tak, aby konsumenci rozumieli i ufali mu, przekładając ten przekaz na swoje wybory i decyzje zakupowe.

- Obecnie istotnym działaniem dużych firm jest wykraczanie poza granice swojego biznesu na rzecz wspólnego dobra. Biznes powinien wykorzystywać swoją skalę i siłę komunikacji marketingowej do budowania wśród dostawców, partnerów biznesowych i konsumentów świadomości ich wpływu na środowisko naturalne oraz zachęcać i wspierać w podejmowaniu decyzji i wyborów korzystnych dla planety. Podpisanie zobowiązania Planet Pledge przez Asahi Europe & International, którego jesteśmy częścią, jest spójne z celami zrównoważonego rozwoju, które realizujemy w ramach naszej strategii Lepsza Przyszłość 2030 - komentuje Iwona Jacaszek-Pruś, dyrektorka ds. korporacyjnych Kompanii Piwowarskiej (firma należy do Asahi Europe & International).

Światowa Federacja Reklamodawców (World Federation of Advertisers – WFA) jest jedyną globalną organizacją reprezentującą wspólne interesy marketerów, którzy odpowiadają za 90% globalnych wydatków na komunikację marketingową – ok. 900 mld dolarów rocznie. Projekt Planet Pledge wspiera obecnie 17 globalnych firm.

Joanna Hamdan 12906 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.