Pora na Pola rozwija zespół

Na stanowisko head of marketing service firmy Pora na Pora dołączył Wojciech Osiński. Zespół zasilili także: Aleksandra Dębska jako brand manager i Michał Owsianowski, odpowiedzialny za performance marketing.

Na zdjęciu: Aleksandra Dębska, brand manager Pora na Pola

- Skutecznie wykorzystaliśmy rynkowe momentum w lockdownie, by złapać wiatr w żagle. Teraz prężnie rozwijamy serwis i bazę e-klientów przez wdrażanie innowacji technologicznych i doskonalenie kompetencji w e-commerce. Pomaga w tym mocny zespół, który w ostatnim kwartale podwoił moce. Wojtek, Aleksandra i Michał to osoby z wizją, energią i solidnym doświadczeniem. Wierzą w nasz biznes, dlatego nie tylko wspierają spółkę jako menedżerowie, ale także zostali akcjonariuszami Pora na Pola - mówi Adrian Piwko, założyciel i prezes firmy.

Wojtek Osiński to ekspert i doświadczony marketer w obszarze marketingu i sprzedaży żywności. Ostatnio odpowiadał za marketing w Givaudan Polska. Wcześniej przez 20 lat związany był z Nestlé. W Polsce jako szef Działu Confectionery rozwijał biznes słodyczowy i takie marki, jak Princessa, Lion czy Kit Kat. Kierował też działem marketingu Winiary odpowiadając za strategię portfolio i działania komunikacyjne. W krajach bałtyckich zajmował się komunikacją marketingową Maggi czy Nescafé. Od 8 lat popularyzuje polską turystykę kulinarną przez blog TastePoland.pl. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Turystyki Kulinarnej.

Z kolei Aleksandra Dębska specjalizuje się w kreowaniu marek związanych z rynkiem eko i wellness oraz kompleksowym zarządzaniu ich rozwojem. Była co-founderką i szefem marketingu Miamiko, a także współzałożycielką i CEO firmy Cosmic Pantry. Zajmuje się stroną kreatywną i marketingową, w tym digitalową projektów. Przepisami na zdrowe życie i odżywianie dzieli się na swoim blogu Wellspace.pl.

Natomiast Michał Owsianowski z branżą ekożywności związany jest od 2016 roku. Doświadczenie zdobywał na stanowiskach marketingowych w dwóch firmach e-grocery. Przez ponad 4 lata związany był z Agorą i Wirtualną Polską jako opiekun klienta w działach sprzedaży. Od 2017 roku tworzy ChoinkaOnline.pl – e-commerce z dostawą choinek od lokalnych dostawców do domów i firm w aglomeracji warszawskiej. Projekt urósł w tym czasie o prawie 1000%. 

Pora na Pola (Poranapola.pl) to spożywczy e-commerce, który dostarcza świeże produkty od 90 rolników i wytwórców żywności rzemieślniczej do e-klientów w całej Polsce. Spółka ma na swoim koncie trzy rundy finansowania promowane przez crowdfunding udziałowy. W 2023 roku planuje debiut na NewConnect.

Zdjęcie: Róża Bijoch

Joanna Hamdan 12906 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.