OSM Łowicz i Nestlé Nesquik organizują konkurs

W okresie od 1 do 31 października br. OSM Łowicz wraz z partnerem Nestlé Nesquik podejmuje wspólną aktywność polegającą na przeprowadzeniu konkursu pod nazwą "Mleczna droga do gwiazd".

Celem aktywności jest pokazanie konsumentom podjętej współpracy partnerskiej dwóch idealnie uzupełniających się produktów, budowanie i umacnianie wizerunku obu marek oraz zaprezentowanie ich jako świeże, aktywne, z pomysłem wykorzystujące nowoczesne narzędzia komunikacji.

Jako główne nośniki konkursu wykorzystane zostaną produkty tj. Mleko łowickie UHT 3,2% 1 l oraz napój kakaowy Nestlé Nesquik 400 g.

Wypracowany key visual i spójny model komunikacji w przejrzysty sposób łączy DNA obu brandów i w czytelny sposób komunikuje mechanizm konkursu, którego ideą jest zaprezentowanie umiejętności dziecka w formie zdjęcia lub video, a najciekawsze prace zostaną nagrodzone jedną z 50 nagród pieniężnych o wartości 1000 zł na dalszy rozwój talentu.

Komunikacja konkursowa skierowana jest na działania online, kanały społecznościowe (Facebook, Instagram), współpracę Influencerską oraz materiały POS.

Joanna Hamdan 12883 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.