Anna Lewandowska ambasadorką marki Oral-B

Trenerka wzięła już udział w polskiej premierze najnowszego produktu marki z portfolio Procter & Gamble.

Produkt

Oral-B iO ma dać zupełnie nowe doświadczenie w szczotkowaniu zębów. Najnowsza szczoteczka Oral-B wykorzystuje technologię magnetyczną i mikrowibracje, dzięki którym mycie zębów jest delikatne, niezwykle skuteczne, a zarazem przyjemne. Oral-B iO to wynik sześciu lat badań z udziałem specjalistów Oral-B i 250 zgłoszonych patentów.

- Uśmiech to najlepszy sposób na porozumienie z drugim człowiekiem. Kiedy się uśmiechamy wysyłamy innym dobrą energię, a to sprzyja budowaniu fajnych relacji i dobrej współpracy. Poza tym uśmiech pomaga też zredukować napięcie w stresujących sytuacjach, czyli wpływa korzystnie na nasze zdrowie. Warto to podkreślać, a także to, że właśnie na zdrowie całego naszego organizmu – i oczywiście na biel i wygląd zębów – ma wpływ odpowiednia higiena jamy ustnej. Oral-B iO to zupełnie nowy wymiar dbania o zęby. Ta innowacyjna szczoteczka została stworzona przez ekpsertów Oral-B, do których mam pełne zaufanie - mówi Anna Lewandowska.

Przeprowadzone badania kliniczne potwierdziły przewagę technologii magnetycznej iO nad innymi dostępnymi na rynku szczoteczkami do zębów. iO usuwa do 6 razy więcej płytki bakteryjnej wzdłuż linii dziąseł w porównaniu ze zwykłą szczoteczką manualną.

Trenerka wzięła także udział w polskiej premierze szczoteczki Oral-B iO. Spotkanie będzie można obejrzeć na kanale YouTube marki Oral-B Polska już 26. września o godzinie 19:30. Zwieńczy je pokaz dronów nad warszawską Wisłą.

Joanna Hamdan 13056 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.